Septembra na vrtu

Zakorakali smov september, sezone na vrtu pa še ni konec. Nekaterevrtnine smo že pobrali, nekatere vrtnine še rastejo. Zadnji teden je bilo veliko vročih dnevov, zato smo vrtičkarji redno zalivali naše vrtičke. 




Nekaj gredic sem že izpraznila, tam sem sejala jesenske vrtnine, kot so špinača, solata, radič.




Paprika že cel avgust tvori lepe plodove, sproti jih trgam za uporabo v kuhinji. Tudi bučke, paradižnik in druge plodovke redno obiramo, tako povečamo pridelek. Nekatere prazne gredice prekopljemo, pognojimo in jih pustimo prazne, dokler ne pride čas, da jih zapolnimo, naprimer česen in čebulo lahko sejemo že konev septembra do sredine oktobra. Tudi motovilec še sejemo, saj spomladi ni veliko zelenjave na razpolago, zato je potrebno razmišljati v naprej. 


Ko je slabo vreme, razmišljamo, kaj bomo drugo leto dali na katero gredico, lahko si tudi že nabavimo seme, če si ga ne pridelamo doma.

Letos sem se odločila, da bom čim več semena pridelala doma. Kar nekaj mi je uspelo in tako imam seme rdečega mehiškega fižola, seme zelene, seme paradižnika, seme paprike, seme česna, seme različnih solat, seme buč... Seme igra veliko vlogo v kmetijstvu, zato je domače seme po mojem neprecenljivo.