Shujševalna KURA

Veliko delam, veliko sem pod stresom. Okoli trebuha so se mi začele nabirati maščobe. Začela sem raziskovati in našla odličen način, da se znebim odvečne maščobe okrog pasu. 
 
Recept:
_______________________________________
Sestavine:
 
  • 125g hrena
  • 3 limone
  • 4 čajne žličke medu
  • 2 žlički mletega cimeta
  • 1 kos ingverja
 
Priprava:
Dobro sesekljamo hren in ingver.
Z mešalnikom zmešamo sestavini.
Iz limon izločimo peške, preden jo zmešamo z mešanico hrena in ingverja.
Zopet vklopimo mešalnik, da se sestavine dobro premešajo in združijo.
Dodamo 4 čajne žličke medu in 2 žlički cimeta. Zopet dobro premešamo.

________________________________________________________________________


Prednosti pripravka
-Koristen je za zdravje, saj je hren je bogat z vitamini C, B1, B6, B2, kot tudi minerali kot so kalij, železo, kalcij, magnezij in fosfor. Dobro reagira z mastnimi živili in pospeši njihovo prebavo.
 
-Očisti vaše telo strupov in izboljša metabolizem.
 
-Pomaga pri zmanjševanju utrujenosti, zato je odličen za diabetike.
-Stimulira koristne bakterije v črevesju.

Uporaba:
Vzemite žlico te mešanice dvakrat na dan, najbolje pred jedjo.
Prepričajte se, da ste dosledni pri uporabi, saj rezultate daje le vsakodnevna uporaba.
Pripravek uživajte 3 tedne zapored, nato pa prekinite za vsaj 3 dni.
Seveda pa vseeno poskrbite za zadostno količino gibanja, saj le-to pomaga pri popeševanju izločanja maščob kot tudi strupov iz telesa. Tudi 30 minutni sprehod zvečer pred spanjem bo za vaše telo izredno koristen.
 
S telovadbo  in pripravkom sem že skoraj na svoji želeni teži. Počutje je dobro. Najbolj sem vesela, da se topijo maščobe okrog trebuha, to me je res najbolj motilo. Mogoče bo recept koristil tudi vam.