Izlet po Sloveniji

Nekje ob deseti uri se mi je dan čisto obrnil. Zmenili se smo da gremo domov pa sta se onadva odločila da bosta dva dni za liter olja pobirala oljke. Neverjetno. Sedaj pa se peljem z busom proti lj in vom.zapravila kar nekaj zaslužka. Tako je življenje. Vendar sem si odahnila,da grem proti domu, da bom spala v svoji postelji. Tudi domače pogrešan. Spoznala sem Bogdana,ki smo mu rezali češnje. Sva se pogovarjala za posel, da malo povežemo Slovenijo in zraven še kaj zaslužimo. Pričakovanja so se polovično izpolnila. In teden je spet pri koncu. Še malo nas loči do božiča in tu na primorskem ni videti, da bi bil december. Do Ljubljane sem se peljala z avtobusom. Vožnja je trajala dobre dve ure. Človek ima čas razmišljati. V Ljubljani sem malo posedela in se vkrcala na vlak do Pragerskega. Vozila sem se slabi dve uri. Sedaj pa pijem črni čaj na železniški postaji na Pragerskem in spet čakam prevoz. Vlak bi čakala dve uri, zato sem prosila mamo, če me pride iskat. Še malo in bom.doma na toplem na kavču pod odejo. Tuš se bo po dolgem dnevu prilegel, da se malo segrejem in osvežim. Pa uživajte še naprej.

Komentarji