Zdrava prehrana za lepo postavo

Zdrav duh v zdravem telesu
Pozdravljeni. Pred 14 dnevi sem začela s dieto. Rada bi se znebila par odvečnih kilogramov. Čeprav prihaja zima in čas debelih oblačil, ni nikoli napačen čas za zdravo in  neškodljivo dieto. Moramo biti zadovoljni s svojim telesu, vendar kanček kritičnosti nikoli ne manjka.
Najpomembnejše je seveda gibanje in nabiranje kondicije. To je dobro tudi za krvni tlak, srce, pljuča skratka tudi lasje in nohti se popravijo, če začnemo malo migati. Najprej sem začela z razgibavanjem. Vsako jutro razgibalna telovadba, preden se spije kavica. Vsaki drugi dan se zvečer odpravim na dolg sprehod. Dobra ura hitre hoje je več kot dovolj za boljše počutje. Novembra bom začela hoditi na aerobiko, da se malo prešvicam. 

Prilagodila sem si tudi prehrano. Največ spijem seveda vode, ki je esencialna sestavina našega telesa. Je osvežujoča in kot je vedno govorila prof. na faxu: Voda je tekočina brez vonja in okusa! Torej ne obstaja voda z okusom. Silva, prav si imela. Pijem tudi doma narejene sokove, ki niso dodatno sladkani in so brez umetnih sladil in aditivov. Veliko sem začela delati tudi v kuhinji. Sama sem si skuhala veliko sadnih marmelad, sladkanih v normalni meji, kompotov, vložene zelenjave in namazov. Naredila sem si svojo vegeto in na zelenjavnem vrtu se tudi kaj najde, domačega in ne škropljenega. Kot vedno govorim. Škropljeno in pridelano zelenjavo iz tujine lahko kupim v trgovini. Zato je pomembno, če je le mogoče, doma tudi kako stvar narediti. Dobro je vedeti, kaj damo v usta. Pojem veliko več tunine, piščančjega belega mesa, saj sem s tem nadomestila goveje in svinjsko meso. Priporočeno je tudi jesti ribe, ki vsebujejo veliko omega 3 kisline. Sadje mora biti obvezno na jedilniku. Pa tudi zelenjava. Zdaj je ravno sezona motovilca, jesenskih solat, rdeče pese, redkvice, pora, korenčka, kapusnic, skratka vse se najde in vse se lahko okusno poje. Odpovedala sem se tudi sladkim pregreham in zelo slani hrani. To je bilo najtežje, saj se velika ljubiteljica sladkega. Vse kar se pregrešijm je, da spijem občasno kako pivo. Malo pa si včasih moramo popustiti sami sebi. Drugi nam nebodo popuščali. Zdaj se še edino v fazi opuščanja kruha. Prišla sem že na polovico male žemljice, pri kosilu raje kot kos kruha pojejmo več solate. Poceni dieta. Izogibamo se hrani, ki vsebujejo veliko aditivov. Aditivi

Diete
Poznamo na sto in sto različnih diet in sredstev za izgubo kilogramov. Tablete, sokove, praške, čokoladne bombone, itd. Moje mnenje je, da so to le sredstva za podpiranje lenobe. Kaj imamo od tega, da ležimo doma na kavču in pojemo dnevno tableto za hujšanje. ITM, to je osnova za načrt hujšanja. Najprej si izračunamo indeks, da sploh vemo, koliko kilogramov moramo izgubiti. Potem pa se začnemo gibati in zdravo jesti, če že ne živeti ali pa si kupimo tablete za hujšanje in ležimo na kavču...
To je dieta za lenuhe. Najpametnejša dieta je gibanje in da pazimo kaj pojemo. Tu dobimo tudi mentalno kondicijo, da lahko preživimo in na splošno normalno delujemo. Popravi se počutje, mentalna sposobnost in sproščajo se tudi hormoni sreče. Ravno sem našla stran o dieti. Izračunala sem si indeks telesne mase

Priporočam

Komentarji