Sončna nedelja

Nedelja
Nedelja je dan za  lenarjenje. Prižgala sem TV in si seveda ogledala najprej F1( Vettel), potem pa še moto GP (Pedrosa). Ravno prav ob jutranji kavici in cigaretu. Vse bi bilo popolno, če nebi moj muci Jinx spet delal problemov po hiši.

Čas sem si krajšala s čiščenjem šipka za sušenje. Cele dela razpolovimo, razčetverimo in odstranimo semena in dlačice iz sadežev. Že vidim, da bo danes dolga nedelja. Ker je to težaško delo sem spremenila plan dela in bom jih najprej malo dala sušit. Pa jih bom potem sčistila. http://www.youtube.com/watch?v=BCoP7G2K7Hc pa se prileže...

Čez nekaj ur sem se odločila, da se sprehodim v lepem vremenu do bencinske črpalke po sladkarije. Po poti sem srečala sosedovega konja.
Sedaj pa se odpravljam na nedeljski sprehod po naravi.
Ob 18.29 sem se vrnila iz sprehoda. Domov sem pa prišla polnih rok. V žepu sem imela šipek, pa še glog moram zgooglate. 
Glog (Crataequs oxvacanthase) v ljudskem zdravilstvu uporablja že leta, kot zdravilo za bolezni srca. Najdemo ga na pobočjih in kmetijskih zemljiščih severne poloble, kjer njegovi beli cvetovi in kasneje rdeči plodovi dajejo privlačen pogled. Druga imena za glog so medvedova hrušica, medvedove hruške, beli trn,...Glog se uporablja predvsem za blažitev bolečine v prsih, preprečevanje aritmije srca ali za zmanjševanje krvnega tlaka. Predvsem je koristen za starejše ljudi saj izboljšuje delovno obremenitev in prekrvavitev srčne mišice. Na srce deluje tudi, kot pomirjevalno sredstvo. 

Zdaj pa še pocrkljam mojega mucija in se grem počasi umivat in spat. Jutri je nov dan, mene pa še čaka kopel. LPN

Komentarji