Okrasna gredica

Gredice
Dolgo sem razmišljala o okrasni gredici zraven vrta, ki bi polepšala tudi potko do stopnic. Razmišljati je potrebno večdimenzionalno in za vse letne čase. Za pomlad, ki prihaja po zimi sem se odločila najprej. Gredico bom zasadila s lepimi rdečimi tulipani in belimi hiacintami, da bodo barve prišle do izraza. Tulipan (Tulipa) spada v rod zelnatih trajnic s čebulico. Spada v družino liljevk (Liliaceae). Hiacinta (Hyacinthus orientalis) prihaja iz grške besede Hyacinthus, božanstvo za vse kar raste. Prav tako ima čebulico. Ta posebna, močno dišeča rastlina ima moč, da naredi nekaj veličastnega. HIACINTA

Najprej sem odstranila travno rušo in jo odpeljala na kompost. Potem sem prst prekopala in jo malo pognojila kar s pepelom. Potem sem razporedila čebulice izmenjajoče in jih prekrila z zemljo iz komposta. Na strani sem dodala majhne bele kamenčke za okras in spomladanska gredica je pripravljena še na jesensko zasaditev. 




Navidez prazna gredica čaka na
jesensko zasaditev

...se nadaljuje spomladi
Zametki cveta

Hiacinta in tulipani bodo kmalu zacveteli

Komentarji