Obisk


Obiskala sem prijateljico v Cerkvenjaku. Pot do tja je bila dolga, vendar v lepem vremenu sem zelo uživala v vožnji in obisku. Ko sem prišla, sem jo našla na njivi ko je trebila buče. Objela jo sem in ji pomagala. Ko sma napolnili vedro, sma šle v hišo na kavo in južino. Jedli sma domačo salamo iz kozjega mesa. Okusno. Nebi si niti mislila, kaki okusi so to. Doma koji koze in ima tudi kokoši. Je nosilka velike.kmetije in se poleg živali ukvarja tudi s kmetijstvom. Ima velik rastlinjak in še na prostem ima posajeno veliko paprike, feferonov, paradižnika. Seveda sem.si z veseljem nabrala papriko in feferone. Spet bom delala nekaj iz paprike. Mogoče jo vložim pa kaki namaz naredim. Potem sva šle malo ven in sva kosili travo za živino in pospravili semena buč in dali druge komaj pobrane sušit. Tak obiske imam najrajši. Pridem na obisk in Nataša me takoj zaposli. To je vedno aktiven obisk. Življenje s ne ustavi zaradi enega obiska, vse teče naprej. 
Ko se odpravljam domov,  mi vedno naloži poln avto dobrot in me založi z dobrotami iz domače pridelave. 
Vsakega lepega dneva je enkrat konec. Poslovili se sma, jaz pa sem se s polnim prtljažnikom paprike in ostalih stvari odpeljala proti domu. Ljudje smo družabna bitja , zato mi je ta obisk prinesel zelo lepo izkušnjo. Hvala Nataša za gostoljublje.

Komentarji