Feferoni v lončkih

Letos sem se malo bolj posvetila gojenju čilijev in feferonov. Veliko stvari je potrebno upoštevati, ampak kasneje nas s svojimi barvitimi plodovi vsekakor nagradijo.
Lani v jeseni (september 2015) sem si že prekopala in obilno pognojila novo gredico, namenjeno prav za feferone. Nato je zima naredila svoje, jaz pa sem že v začetku februarja posejala svoje domače seme feferonov in čilijev. Ker so vsa semena relativno enaka, je potrebno zapisati (najbokjše kar na lonček) ime feferona, da nam bo kasneje lažje. Sejančkov je bilo ogromno. Presadila sem vsakega v svoj lonček in jih obilno zalivala. Nekatere (bilo jih je veliko) sem kot majhno pozornost podarila mojim najbližnjim in jih razveselila. Poceni in uporabno darilo.

Nekje proti koncu maja sem nekatere feferone in čilije presadila na prosto in sicer na odmaknjen prostor, na drugi strani dvorišča. To je pomembno predvsem zato, ker če feferone posadimo relativno blizu paprike, bomo kasneje jedli zelo pekočo papriko. Kasneje se tudi svetovi paprike in cvetovi feferonov med sabo oprašijo in oplodijo. Zato seme feferona več ni seme feferona, sorte se med sabo premešajo.
Uživala sem v vročem poletju, ki je bilo naklonjeno feferonom, naspoh vsem plodovkam. Feferone sem redno obilno zalivala. Odlično so obrodili, zato sem se sedaj na koncu sezone feferonov odločila, da jih spet presadim iz gredice na prostem v lončke. Tako sem podaljšala njihovo rastno dobo. Presajene sem postavila na južna okna, kjer so v zavetju hiše še vedno na prostem, megla jim ne škodi. Pozimi bom jih pospravila v hišo.
Feferoni in čiliji v lončkih so izredno dekorativni in hkrati koristni.