Pranje perila

Že dolgo časa perem umazano perilo. Prati sem začela tisti dan, ko mi je mama oprala najljubši kos oblačila, drugi dan je bila moja najljubša majica kepa blaga, ostalo perilo pa je bilo rdeče barve. To je bil dan, ko sem vstopila v svet pranja.
 
 
Skozi to obdobje sem zamenjala nekaj pralnih strojev, pralnic in pralnih praškov. Včasih sem se morala tudi znajti (prala s detergentom za posodo ali s milom za roke). Ker imam zelo občutljivo kožo, moram res pazit, kaj vse uporabljam. Spomnim se iz otroštva, ko je mami eksperimentirala s pralnimi praški in me zjutraj oblekla v sveže oprana oblačila od vratu do pet. V roku pol ure, ko sem prišla v šolo, sem bila cela pikasta. Vse me je srbelo, učiteljice so takoj urgirale, me preoblekle v telovadno opremo in tako se je reakcija pomirila. Mama tistega pralnega praška ni več nikoli uporabila.
 
Spomnim se časa na fakulteti. Takrat sem veliko prala, obleke so se vedno sušile na zraku. Zaradi pretirane uporabe mehčalca je vse perilo počasi začelo zaudarjati. Bile so sveže oprane, vendar so imele tisti neprijetni vonj...
Dolgo sem iskala rešitev in sem jo tudi našla. Namesto mehčalcev sedaj uporabljam kis in mehčalec (70% kisa+30% mehčalca) .Če mislite, da sedaj zaudarjam po kisu se motite. Tiste smrdljive obleke sem oprala s kisom in po dveh treh pranjih so spet začele omamno dišati. Perilo ni samo sveže, tudi zmečkano več ni tako. Oblačila so kljub potenju sveža cel dan in ne zaudarjam po kisu. Namesto mehčalca lahko uporabimo tudi eterična olja. 
Moja občutljiva koža je zelo hvaležna.
 
Tudi uporaba pralnega stroja je pomembna. Pralni stroj večkrat očistimo, naredimo pa si tudi plan pranja. 
Peremo v zaporedju:
  1. belo perilo (90),
  2. 2x pisano perilo (30/40),
  3. ostalo perilo (60),
  4. 
    občutljivo perilo.
(VIR: Bolha.com)
 
Nato gremo spet od začetka. Tako se pralni stroj sam razkuži, saj se pri pranju na nizkih temperaturah razmnožijo glivice, perilo potem zaradi tega tudi zaudarja. Večkrat k pralnemu prašku dodam malo žličko sode bikarbone.